Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Εκδρομή στην Αθήνα

Κι η μεγάλη μέρα για την εκδρομή στην Αθήνα έφτασε. Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου πανέτοιμοι και ορεξάτοι. Φορέσαμε το πιο όμορφο χαμόγελο μας, αδειάσαμε μπαταρίες για να τις γεμίσουμε εκεί και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας. Με σύμμαχο μας τον υπέροχο καιρό φτάσαμε το απόγευμα στην πρωτεύουσα.
Το πρώτο βράδυ το πρόγραμμα μας οδήγησε στο Pantheon Theater όπου παρακολουθήσαμε το φημισμένο μιουζικαλ Victor Victoria, μια παράσταση ιδαίτερα προσεγμένη στις λεπτομέρειες με καλή αισθητική συνδυάζοντας το δράμα με την κωμωδία μεταφεροντας όλους εμάς στο Παρίσι του Μεσοπολέμου υμνώντας με ένα μοναδικό τρόπο την αγάπη σε όλες τις εκφάνσεις και μορφές της. Τα παιδιά έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις. Η επόμενη μέρα ξεκίνησε με μια περιήγηση στη Βουλή των Ελλήνων τον κορυφαίο αντιπροσωπευτικό θεσμό των πολιτών όπου ξεναγηθήκαμε στους διάφορους χώρους και επίσης συναντήσαμε τον βουλευτή Δράμας κ. Κυριαζίδη Δημήτρη, ο οποίος συνομίλησε με εμάς τους συνοδους εκπαιδευτικους αλλά και τους μαθητές. Οδηγηθήκαμε κατόπιν στην αίθουσα συνεδριάσεων όπου είχαμε την χαρά να παρακολουθήσουμε ζωντανά συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής αφού φυσικά μας απηυθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος της Βουλής. Η μέρα συνέχισε με επισκεψη στην Ακρόπολη και στο Μουσείο Ακρόπολης, από τα σπουδαιότερα μουσεία στον κόσμο το οποίο περιλαμβάνει πρωτότυπα έργα της αρχαικής και ελληνικής τέχνης που συνδέονται άμεσα με τον ιερό βράχο της αθηναικής Ακρόπολης. Συνεχισαμε ξένοιαστα περπατώντας στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας Θησείο, Πλάκα, Ερμου, Μοναστηράκι. Το βράδυ έκλεισε με βραδια σε μια ταβέρνα στο Θησείο όπου τα δυο σχολεία Γυμνάσιο Παρανεστίου και Γυμνάσιο Καλαμπακίου έγιναν και πάλι όλα μια παρέα και περασαμε υπέροχα.

Η επιστροφη έφτασε και το ταξίδι μας στην Αθήνα έκλεισε με μια επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο όπου θαυμάσαμε πολεμικά κειμίλια και ενθυμήματα της ιστορίας της Ελλάδας. Ήταν ένα πολύ όμορφο ταξίδι εκπαιδευτικού αλλά και κοινωνικού χαρακτήρα γιατί μη ξεχνάμε όλοι έχουμε πολλά ακόμα να δούμε και να μάθουμε και κατά βάθος είμαστε όλοι ευτυχώς ακόμα παιδιά.